Aurinkomatkoilla paras asiakaskokemus

Parhaan asiakaskokemuksen lisäksi Aurinkomatkat sijoittui asiakasuskollisuudessa kolmannelle sijalle.

 

Aurinkomatkat voitti Suomen parhaan asiakaskokemuksen palkinnon Asiakkuusindeksi 2024 -tutkimuksessa, jossa mitataan Suomessa toimivien yritysten asiakaskokemusta ja asiakasuskollisuutta. Parhaan asiakaskokemuksen lisäksi Aurinkomatkat sijoittui asiakasuskollisuudessa kolmannelle sijalle.

”Lämmin kiitos asiakkaillemme, joiden kanssa saamme jakaa unohtumattomia lomahetkiä. Aurinkomatkat sai erityistä kiitosta asioinnin helppoudesta ja vaivattomuudesta, sekä miellyttävistä asiakaskohtaamisista. Suuri kiitos kuuluukin siis kaikille aurinkomatkalaisille, jotka huolehtivat siitä, että jokaisen asiakkaan loma on täynnä aurinkoa ja hymyjä”, sanoo Aurinkomatkojen toimitusjohtaja Timo Kousa.

Asiakkuusindeksi-tutkimus on julkaistu Suomessa vuodesta 2009 lähtien. Tutkimuksessa tutkitaan Suomen markkinoilla toimivien yritysten asiakaskokemusta ja asiakasuskollisuutta. Asiakkuusindeksi 2024 -tutkimukseen vastasi 3543 suomalaista kuluttajaa arvioiden 55 eri yritystä. Samassa tutkimuksessa asiakkaat arvioivat Aurinkomatkat Suomen toiseksi vastuullisimmaksi yritykseksi ja yhteiskuntavastuullisuudessa Aurinkomatkat oli sijalla yksi.

Lähde: Aurinkomatkat 24.10.2024


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Beirut-elokuva avaa Libanonin lähihistoriaa

Libanon - lomaparatiisista taistelukentäksi

Stuttgartin Mercedes-museossa jo 13 miljoonaa kävijää