Aurinkomatkoilla paras asiakaskokemus
Parhaan asiakaskokemuksen lisäksi Aurinkomatkat sijoittui asiakasuskollisuudessa kolmannelle sijalle. |
Aurinkomatkat
voitti Suomen parhaan asiakaskokemuksen palkinnon Asiakkuusindeksi 2024
-tutkimuksessa, jossa mitataan Suomessa toimivien yritysten asiakaskokemusta ja
asiakasuskollisuutta. Parhaan asiakaskokemuksen lisäksi Aurinkomatkat sijoittui
asiakasuskollisuudessa kolmannelle sijalle.
”Lämmin kiitos asiakkaillemme, joiden kanssa saamme jakaa unohtumattomia
lomahetkiä. Aurinkomatkat sai erityistä kiitosta asioinnin helppoudesta ja
vaivattomuudesta, sekä miellyttävistä asiakaskohtaamisista. Suuri kiitos
kuuluukin siis kaikille aurinkomatkalaisille, jotka huolehtivat siitä, että
jokaisen asiakkaan loma on täynnä aurinkoa ja hymyjä”,
sanoo Aurinkomatkojen toimitusjohtaja Timo Kousa.
Asiakkuusindeksi-tutkimus on julkaistu Suomessa vuodesta 2009 lähtien.
Tutkimuksessa tutkitaan Suomen markkinoilla toimivien yritysten
asiakaskokemusta ja asiakasuskollisuutta. Asiakkuusindeksi 2024 -tutkimukseen
vastasi 3543 suomalaista kuluttajaa arvioiden 55 eri yritystä. Samassa
tutkimuksessa asiakkaat arvioivat Aurinkomatkat Suomen toiseksi vastuullisimmaksi
yritykseksi ja yhteiskuntavastuullisuudessa Aurinkomatkat oli sijalla yksi.
Lähde: Aurinkomatkat 24.10.2024
Kommentit
Lähetä kommentti