Tallink Silja uudistaa kanta-asiakasohjelman

Kaikki muutokset astuvat voimaan automaattisesti 28.10.2025 alkaen, eikä asiakkaiden tarvitse tehdä mitään.


 

Tallink Silja Linen Club One -kanta-asiakasohjelma uudistus tuo mukanaan useita uusia ja kiinnostavia ominaisuuksia sekä paremmat ja entistä henkilökohtaisemmat edut. Club One on yksi Itämeren alueen suurimmista kanta-asiakasohjelmista.

Uudistetun Club One -ohjelman myötä asiakkaat saavat entistä parempia etuja. Tärkeimpänä uudistuksena asiakkaat saavat Matkapalkintoja, joita ansaitaan tehtyjen matkojen määrän perusteella. Aiemmin kotitalouskohtainen järjestelmä korvataan nyt henkilökohtaisilla tileillä, mikä mahdollistaa palkintojen kertymisen täysin uudella tavalla eli yksilöllisesti matkustuksen mukaan.

Jatkossa jäsenyyden tasoja on kolmen sijaan neljä: uutuutena ohjelmaan lisätään Platinum-taso kaikkein uskollisimmille ja aktiivisimmille asiakkaille. Yksikään asiakas ei menetä nykyistä tasoaan muutosten vuoksi, vaan päinvastoin osa voi jopa siirtyä ylemmälle tasolle. Uudet jäsenet saavat heti käyttöönsä jäsenhinnat, tasokohtaiset edut sekä ainutlaatuiset yhteistyökumppanietuudet.

Ohjelma perustuu jatkossakin pisteiden keräämiseen matkustuksesta ja ostoksista, ja näitä pisteitä voi käyttää erilaisiin alennuksiin.

Nykyiset perhetilit muuttuvat uudistetussa Club One -ohjelmassa jopa kahdeksan hengen Porukoiksi, jotka voivat kerätä ja käyttää pisteitä yhdessä. Ryhmän matkojen varaaminen on helppoa ja nopeaa, ja kun lapset lisätään ryhmään, myös heidän pisteensä kertyvät yhteiseen saldoon.

"Matkustajat arvostavat yhä enemmän henkilökohtaisia ja joustavia palveluja. Muutokset tuovat mukanaan muun muassa uudet henkilökohtaiset asiakasnumerot, neljännen jäsentason, Platinumin, sekä entistä laajemmat edut. Uudistettu henkilökohtaisempi ja palkitsevampi kanta-asiakasohjelma kattaa matkustuksen ja laivapalveluiden lisäksi myös Tallink Gruppin hotellit ja ravintolat sekä vastaa paremmin nykypäivän matkustajien tarpeisiin", sanoo Tallink Gruppin johtoryhmän jäsen Piret Mürk-Dubout.

Kaikki muutokset astuvat voimaan automaattisesti 28.10.2025 alkaen, eikä asiakkaiden tarvitse tehdä mitään. Jäsenet voivat helposti tarkistaa tasonsa, etunsa ja henkilökohtaiset palkintonsa kirjautumalla uudistettuun Club One -portaaliin tai mobiilisovellukseen.

Club One -ohjelmalla on nykyään lähes 3,5 miljoonaa jäsentä, pääasiassa Suomessa, Virossa ja Ruotsissa. Alkuperäinen kanta-asiakasohjelma on perustettu vuonna 1992 Silja Line kanta-asiakas -nimisenä. Myöhemmin kanta-asiakasohjelma oli nimellä Club Silja ja vuodesta 2007 alkaen Club One.

Lähde: Tallink Silja Oy 22.10.2025

 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Beirut-elokuva avaa Libanonin lähihistoriaa

Rhodos on kaunis ja monipuolinen

Gazan ravintolat sinnittelevät sodan keskellä