Scandic uudistaa kanta-asiakasohjelman
Scandic Friends on pohjoismaisen hotellialan suurin kanta-asiakasohjelma kolmella miljoonalla jäsenellään.
Scandic esitteli uuden kanta-asiakasohjelman vahvistamaan kaupallista asiakastarjontaansa, luomaan asiakasuskollisuutta ja tarjoamaan entistä merkityksellisempiä elämyksiä jäsenilleen. Yrityksen kanta-asiakasohjelma, Scandic Friends, on uudistettu kokonaan tarjoamaan enemmän hyödyllisiä ja yksilöllisiä jäsenetuja sekä digitaalisemman jäsenkokemuksen. Scandic Friends on pohjoismaisen hotellialan
suurin kanta-asiakasohjelma kolmella miljoonalla jäsenellään. Scandicin
tavoitteena on tuplata jäsenmäärä vuoteen 2030 mennessä kehittämällä ja
vahvistamalla kanta-asiakasohjelmaansa. Vuonna 2023, Scandic Friends
-yöpymisten osuus oli 38 prosenttia kaikista yöpymisistä, ja uuden
kanta-asiakasohjelman odotetaan myötävaikuttavan sekä jäsenvarauksiin että
tulokseen. · Uskolliset ja usein majoittuvat vieraat ovat tärkeitä Scandicille. He vahvistavat yrityksen kasvua sekä luovat vahvan ja vakaan yhteisön tuotemerkkiemme ympärille. Ohjelmalla on nyt vankka pohja, jolle rakentaa parempaa jäsenkokemusta sekä jatkaa ohjelman kehittämistä ja lisätä uusia kumppanuuksia. Tämä mahdollistaa pitkäaikaisten asiakassuhteiden rakentamisen ja sen, että voimme tarjota jäsenillemme entistä vahvempia kannustimia valita Scandic tulevia hotellivarauksia silmällä pitäen, kertoo Jens Mathiesen, President & CEO, Scandic Hotels Group. Tärkeä osa ohjelman kehitystyötä on ollut nykyisten ja potentiaalisten jäsenten sekä matkailualan ja muiden toimialojen analysointi sekä syvähaastattelut. Uusi Scandic Friends on rakennettu näiden pohjalta tarjoamaan räätälöidympää ja yksilöllisempää jäsenkokemusta. Tavoitteena on lisätä jäsenten vuorovaikutusta, kannustimia ja sitoutumista Scandiciin. · Keskiössä on ollut luoda asiakaslähtöinen
kanta-asiakasohjelma koko asiakaspolun varrelle sekä jokaiseen
jäsenkohtaamiseen. Olemme tehneet merkittäviä panostuksia digitalisuuteen, joka
mahdollistaa ja luo ajan myötä kehittyvän ekosysteemin. Tämä on vasta alkua ja
olen vakuuttunut siitä, että jäsenemme arvostavat uusia ominaisuuksia ja etuja,
joita vähitellen lisäämme ohjelmaan, kertoo Thérèse Cedercreutz, Chief
Commercial Officer, Uusi Scandic Friends astuu voimaan asteittain 27.8.2024 alkaen. Nykyiset jäsenet siirretään uuteen Scandic Friends -ohjelmaan lähipäivien aikana. Lanseeraus on alku seuraavan sukupolven kanta-asiakasohjelmalle ja uutuuksia, henkilökohtaisia etuja sekä tarjouksia lisätään matkan varrella. Uudet Scandic Friends -jäsentasot: 1. New Friend – 0 pistettä 2. Good Friend – 5 000 pistetä 3. Close Friend – 10 000 pistettä 4. Dear Friend – 25 000 pistettä 5. Loyal Friend – 100 000 pistettä 6. True Friend – 250 000 pistettä 7. Best Friend – 400 000 pistettä tai 100 yötä
Lähde: Scandic Hotels Finland 27.8.2024
|
Kommentit
Lähetä kommentti