HimosLomat on Vuoden kotimainen matkailuyritys

Kuvassa vasemmalta Jari Ahjoharju, toimitusjohtaja, Visit Tampere, Päivi Heikkala, toimitusjohtaja, HimosLomat, Sinikka Långström, markkinointipäällikkö, HimosLomat, Susanne Rasmus, matkailujohtaja, Visit Jyväskylä Region.


 

Keski-Suomessa, Jämsässä sijaitseva matkailukeskus HimosLomat on palkittu Kotimaan Matkailumessuilla Tampereella Vuoden kotimainen matkailuyritys -tunnustuksella. 

 

Tuomariston mukaan HimosLomat on pitkän nousujohteisen kehityskaaren omaava yritys, joka on tehnyt rohkeita avauksia jo vuosia. Jämsässä sijaitseva HimosLomat on noussut kotimaisten matkailijoiden supersuosioon ja sen kohderyhmä on poikkeuksellisen laaja lapsiperheistä nuoriin aikuisiin ja edelleen aikuisväestöön. HimosLomat tunnetaan ympärivuotisena kohteena, jonne palataan useitakin kertoja saman vuoden aikana.

- On aivan todella hienoa, että HimosLomien pitkäjänteinen, kunnianhimoinen ja menestyksekäs työ on huomattu ja saimme Keski-Suomen matkailualueelle arvostetun ’Vuoden kotimainen matkailuyritys’ -tunnustuksen. Tällaiset huomionosoitukset ovat tärkeitä myös koko matkailualueelle tunnettuuden ja yhä uusien matkailijoiden saavuttamiseksi, iloitsee Keski-Suomen matkailun alueorganisaationa toimivan Visit Jyväskylä Regionin matkailujohtaja Susanne Rasmus.

- HimosLomat on jo yli 30 vuoden ajan ansiokkaasti kehittänyt elämyksiä koti- ja ulkomaisille matkailijoille ja eri kohderyhmille ympäri vuoden. Investoinnit, sijainti, tapahtumat ja neljän vuodenajan aktiviteetit ovat luoneet yhden eteläisen Suomen suosituimmista matkailukohteista. Iloitsemme HimosLomien saamasta matkailun tunnustuksesta, Jämsän kaupungin matkailu- ja markkinointijohtaja Ulla Haggrén jatkaa.

HimosLomien toimitusjohtajan Päivi Heikkalan mukaan yrityksen saama tunnustus tuntuu hyvältä.

- Toivomme, että tunnuksen myötä matkailijat löytävät HimosLomat entistäkin paremmin ja pystymme tarjoamaan palveluita myös uusille asiakkaille. Ensi vuoden keväällä tulemme avaamaan myös monitoimihalli Willin Lännen, jonka myötä ympärivuotiset palvelut paranevat. Willistä Lännestä löytyy muun muassa saluuna, keilaradat, padelkentät ja golfsimulaattori, Heikkala kertoo.

Tulevasta kesästä odotetaan Keski-Suomessa paljon sekä kotimaan että kansainvälisen matkailun osalta. Tuoreet tutkimukset kertovat, että Keski-Suomen vetovoima matkailualueena on selvässä kasvussa. Myös alueen matkailu yleisellä tasolla on palautunut kasvu-uralle koronan jälkeen.

- Isona vetoapuna Keski-Suomessa on toiminut kotimainen matkailu, mutta nyt myös kansainvälinen puoli on lähtenyt elpymään ja odotammekin kuluvalta matkailuvuodelta paljon, kertoo Rasmus.

 

Keski-Suomen kesä korkattiin Kotimaan Matkailumessuilla

 

Visit Jyväskylä Region osallistui 6.–7.5.2023 Tampereella järjestettäville Kotimaan Matkailumessuille. HimosLomien lisäksi osastolla E500 olivat mukana Rhea Ship Lines Oy, TavoloBianco/Säynätsalon kunnantalo, Himos-Jämsä, Peurunka Spa & Resort, Piispala, Revontuli Resort ja Luhangan matkailuhanke. Messuosallistuminen on osa Keski-Suomen tulevan kesän lanseerausta.

Lähde: Visit Jyväskylä Region 6.5.2023


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Libanon - lomaparatiisista taistelukentäksi

Beirut-elokuva avaa Libanonin lähihistoriaa

Stuttgartin Mercedes-museossa jo 13 miljoonaa kävijää