Pohjola ohjeisti asiakkaita Deturin tilanteesta
Pohjola Vakuutus julkaisi tiedotteen, jossa se ohjeistaa asiakkaitaan matkanjärjestäjä Deturin epäselvän tilanteen vuoksi.
-Julkisuudessa on ollut tietoja matkatoimisto Deturin ongelmista. Deturin mukaan loppuvuoden pakettimatkat on peruttu matkatoimiston liiketoimintojen uudelleenjärjestelyn takia. Matkatoimiston ongelmat saattavat aiheuttaa matkojen peruuntumisia, matkasuunnitelmien muutoksia tai ylimääräisiä kuluja. Nämä tilanteet eivät ole Pohjola Vakuutuksen matkustajavakuutusehtojen mukaan korvattavia. Olethan ensisijaisesti yhteydessä myyjään tai mahdollista konkurssipesää hoitavaan tahoon korvauksen saamiseksi. Jos et saa vastausta kirjalliseen vaatimukseen 14 päivän aikana ja jos matka on maksettu pankki-/luottokortilla, voit tehdä asiasta korttireklamaation. Liitäthän tällöin mukaan reklamaatioon tarvittavat liitetiedostot sisältäen myyjälle lähettämäsi korvausvaatimuksen, sanoo Pohjola Vakuutus tiedotteessaan 23.9.2022.
Kommentit
Lähetä kommentti