Sokos Hotels ja Lumene yhteistyöhön

Nordic Hotel Collection by Lumene -sarjan sampoot, hoitoaineet, käsi- ja vartalosaippuat sekä käsi- ja vartalovoiteet tulevat vaiheittain käyttöön kaikkiin Sokos Hotels -ketjun Original- ja Break -hotelleihin lokakuusta 2021 alkaen.


 

Nordic Hotel Collection by Lumene -tuotteet rantautuvat Sokos Hotels -ketjun Original- ja Break-hotelleihin ympäri Suomea. Kahden kotimaisen brändin yhteistyössä näkyy vahvasti vastuullisuus.

Kotimainen kosmetiikkavalmistaja Lumene ja kotimainen hotelliketju Sokos Hotels aloittavat yhteistyön. Nordic Hotel Collection by Lumene -sarjan sampoot, hoitoaineet, käsi- ja vartalosaippuat sekä käsi- ja vartalovoiteet tulevat vaiheittain käyttöön kaikkiin Sokos Hotels -ketjun Original- ja Break -hotelleihin lokakuusta 2021 alkaen.

Lumenea ja Sokos Hotels -ketjua yhdistää etenkin kotimaisuus. Sokos Hotels on Suomen luotetuin ja arvostetuin hotelliketju, johon kuuluu 48 hotellia, Suomen lisäksi yksi Tallinnassa ja kolme Pietarissa. Ketju panostaa kotimaisuuden lisäksi asiakkaiden onnellistamiseen. Ketjun Original-hotellien ideologiassa näkyvät suomalaisuus ja sydämellinen palvelu. Break-hotellit puolestaan ovat enemmän kuin pelkkiä hotelleja – ne ovat esimerkiksi kylpylöitä tai laskettelukeskuksia, jotka kutsuvat asiakkaita niin irtiottoon arjesta vapaa-ajalla kuin rentoutumaan työmatkalla.  

Suurin osa Lumenen tuotteista valmistetaan Kauklahden-tehtaalla Espoossa. Lumene käyttää tuotteissaan pohjoisen luonnon tehokkaita ja ainutlaatuisia raaka-aineita. Myös Nordic Hotel Collection by Lumene -sarjan tuotteiden ylelliset ja kosteuttavat koostumukset sisältävät pohjoista luomukoivunmahlaa ja puhdasta pohjoista lähdevettä. Tuotteet ovat vegaanisia, kuten kaikki Lumenen ihonhoitotuotteet. Ne sopivat kaikille iho- ja hiustyypeille. 

Yhteistyön ytimessä on lisäksi vahvasti vastuullisuus. Kummankin toimijan pitkäaikainen ja -jänteinen vastuullisuustyö näkyy myös ulospäin, sillä kuluttajat valitsivat Lumenen Suomen vastuullisimmaksi kauneusbrändiksi 2021 ja Sokos Hotelsin Suomen vastuullisimmaksi hotelliketjuksi 2021 jo yhdeksännen kerran peräkkäin.*

Lumenen Suomen maajohtaja Tiina Bensky iloitsee, että Sokos Hotels -ketjun kanssa Lumene pääsee tarjoamaan vastuullista suomalaista kosmetiikkaa laajasti ympäri koko Suomen.  

– Yhteistyön taustalla on pohjoinen hyvinvointitrendi, johon vastuullinen elämäntyyli kuuluu oleellisesti. Kotimaisuus ja vastuullisuus kuuluvat Lumenen dna:han. Lumene on kestävän pohjoisen kosmetiikan edelläkävijä ja kosmetiikan kiertotalouden pioneeri. Siksi olemme erityisen iloisia, että saamme aloittaa yhteistyön toisen kotimaisen, vastuullisen brändin kanssa, Bensky sanoo.

Sokos Hotels -ketjun markkinointipäällikkö Minna Eliasson kertoo, että yhteistyössä kohtaavat luontevasti kummankin yrityksen arvomaailmat.

– Hotellimme ovat sydämeltään suomalaisia. Kaikissa Sokos Hotellissa on myös Green Key -ympäristömerkki. Se tarkoittaa, että toimimme Green Keyn tiukkojen ympäristökriteerien mukaisesti ja pidämme näin huolta ympäristöstä ja asiakkaistamme. Tähän ideologiaamme yhteistyö Lumenen kanssa istuu erinomaisesti. On hienoa, että saamme hotelleihimme Suomessa kestävästi valmistetut tuotteet.

*Sustainable Brand Index 2021 -tutkimus 2021.

Lumene on pohjoismainen kauneusbrändi, jolla on pohjoismaiset juuret ja jota pidetään alansa edelläkävijänä kestävyydessä ja pohjoismaisessa perinteessä. Lumene on perustettu vuonna 1970, ja sen pääkonttori sijaitsee Espoon Kauklahdessa. Lumene on johtava luonnollisen kauneuden- ja ihonhoidonyritys, joka kehittää ja myy tuotteitaan kansainvälisillä markkinoilla. Yhtiöllä on vakiintunut asema Suomessa, Ruotsissa, Venäjällä ja Yhdysvalloissa, ja sen toiminta on laajentunut Isoon-Britanniaan ja Kiinaan. Lumene-konsernilla on yhteensä 398 työntekijää.

www.lumene.com

Sokos Hotels on 48 hotellista koostuva suomalainen hotelliketju. Ketjun hotelleja on Suomessa, Virossa ja Venäjällä.

Sokos Hotels kertoi asiasta tiedotteessaan 26.10.2021.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Libanon - lomaparatiisista taistelukentäksi

Beirut-elokuva avaa Libanonin lähihistoriaa

Stuttgartin Mercedes-museossa jo 13 miljoonaa kävijää